Reis naar Hong Kong - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Robin Li - WaarBenJij.nu Reis naar Hong Kong - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Robin Li - WaarBenJij.nu

Reis naar Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Robin

21 Februari 2016 | Nederland, Nieuwendijk

Ik vertrek zo vanuit mijn woonplaats naar vlieghaven schiphol.
Mijn reis naar Hong Kong gaat zo beginnen!

Ik spreek jullie aan de andere kant van de wereld!

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

vanaf 21-2-2016 ben ik op reis in het grote Hong Kong. Een plek die ik al meerdere malen heb mogen bezoeken. Voor plezier,maar ook om op familiebezoek te gaan. Mijn ouders komen oorspronkelijk uit Hong Kong.

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 3390

Voorgaande reizen:

21 Februari 2016 - 08 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: